What happends in bieber world?

''LOS ANGELES - Justin Bieber, omgiven av sina band och dansare, gick nästan obemärkt förbi under sin säkerhet, tunga och entusiastisk VMA repetition fredag eftermiddag (september 10), men de fans som gjorde plats honom ropade ivrigt på överraskning prestanda.

Bära vägfarande och en röd-vit Varsity jacka (som han varvades med en svart skinnjacka) över svart skjorta och byxor, tog Bieber på scenen och förhandsgranskas debuten VMA prestanda. Den setup bestod av endast två runda steg. Bieber, som är upp för Best New Artist på söndagens VMAs, rann genom hans uppsättning, som innehåller en blandning av hans största låtar.

Att mycket lite fanfar från åskådare som inte ens inser tonåring stjärna var att sätta på en show i fullt dagsljus, sade han till minglers i mellan låtarna, "Vad är det, alla? Jag älskar dig! Ska jag börja?"

Han ville inte missa ett beat under genomgång, även om en del av hans mikrofon föll på scenen. Hans ingång och utgång kommer att lämna sin glada fans som ser från sina soffor, eftersom pop känsla är ute efter att bevisa att de icke-Beliebers att han inte kommer någonstans något snart.

Vi träffade Bieber kompis Selena Gomez på torsdag, och hon sade hennes kolleger tonåring superstar är en shoo-in för Best New Artist. "Jag tycker att han förtjänar det!" berättade hon för MTV News i LA, inte långt från Nokia Theatre där showen är som att äga rum. "Jag tror att han verkligen arbetat hårt. Jag tror att han arbetar hårdare än en massa människor jag känner, så han förtjänar det."

- mtv.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0