Usher tror det var gud som förde justin till honom


Usher tror att det var gud som förde Justin till honom för han visste att han skulle vara den rätta mentorn för den unga stjärnan. "Jag känner mig som om Gud specifikt placerade (Bieber) framför mig, på grund av hur jag började," Usher sa han till USA Today. Sångaren säger att han kan hjälpa Justin eftersom han själv upplevde livet som en stor tonåring stjärna. Han berömde också Justin otroliga musikaliska talang genom att hävda att han har mer att erbjuda än  som redan har hörts. "Jag förstod det svåra i att försöka hitta sig själv i denna bransch i den åldern, och jag ville att han skulle ha en omedelbar, organisk koppling till sina fans. Och han har gjort det. Han har just dessa naturprodukter - och några som du inte även sett ännu" forsade Usher.
Usher och Justin är inte bara nära i ett affärssinne, är de också goda vänner och Usher säger att han talar till stjärnan hela dagen via Twitter och på telefonen. Han jämförde tonårs stjärnan till den brittiska popgruppen The Beatles, som var avgudad av tjejer över hela världen redan på 60-talet.
"Jag kallar honom den enda Beatles" skrattade Usher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0