Justin kysste Jasmine?

''Tonårs stjärnan Justin Bieber har setts kyssa hans 16-åriga motspelerska från sin "baby" musikvideo.

Justin Bieber har setts kyssa sin motspelerska från sin "baby" musikvideo.

Den 16-åriga popstjärnan sågs låsning läppar med Jasmine Villegas, som också är 16, på baksidan av en Honda bil i Venice, Kalifornien, av en kanadensisk turist.

Det tros Justin och Jasmine har sällskapat i några månader fastän de tidigare ha insisterat de är "bara cool vänner".

Jasmine är för närvarande turnerar med "Somebody to Love" sångaren i hela Nordamerika.

Nyheten om Justin uppenbara förhållande är säker på att störa hans miljontals kvinnliga fans och betyder att han inte längre är fri att utöva sin kändis krossar.

Den tonåringens musik sensation har tidigare erkänt att han är förälskad med Katy Perry, Kim Kardashian och Cheryl Cole.

Han sade: "Cheryl och Katy är två av de hetaste tjejerna i världen - och så normala och roligt med den.

"Om jag var en några år äldre de är den typ av flickor jag vill hittills jag vill ha en yngre version av Cheryl och Katy -.. En blandning av de två skulle vara varmt"

På tal om Kim - som han nyligen gjorde en fotosession med på Bahamas - han sade: "Jag tycker att hon är söt och, nej, hon är inte för gammal för mig.."

-
contactmusic.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0