Justin berättar om sin mamma

Justin Bieber tjänade tillräckligt med pengar för att ta sin mamma på semester.

Den 16-åriga sång sensationen - vars föräldrar skilde sig när han var väldigt liten - erkänner att han hade en svår uppväxt, men var fast besluten att använda sina musikaliska talanger för att behandla sin mamma Pattie Mallette bra, han sjöng på gatorna tills han tog upp tillräckligt med pengar att ta henne bort.

Han sade: "Jag satt ofta med min gitarr och sjöng Efter ett tag fick jag så många tips som jag kunde betala för den första semester för min mamma och mig. Vi åkte till Florida..."

Den "Baby" Hitmaker insisterar att Pattie är den viktigaste personen i hans liv och han skulle hata att någonsin svika henne.

Han tillade att TOTP tidningen. "Min mamma och jag har en riktigt bra förhållande eftersom vi tillsammans gjort det från trasor till rikedom. Utan henne skulle jag aldrig ha uppnått detta, mycket hon gjort har haft en hel del uppoffringar för att göra min dröm om en musik karriär möjligt.

"Hon hade ett fruktansvärt jobb - hon även arbetat som städerska.''

"Hon är alltid där för mig och jag vill aldrig svika henne Hon är den bästa mamman i världen Hon reser med mig varje dag. Jag är med henne 24 / 7."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0