Justin vill ha fotbollsträning med David Beckham.


''Justin Bieber så gärna vill ta fotbolls lektion av ess fotbollsspelare David Beckham att han har erbjudit sig att göra en privat konsert för Beckham familjen gratis.

Den 16-åriga sångerskan säger att han gärna skulle göra det för familjen - David, hans fru Victoria, och deras söner Brooklyn, 11, Romeo, sju, och Cruz, fem, rapporter femalefirst.co.uk.

"Jag är säker på att han skulle göra vad som helst för att göra hans tre pojkar lycklig, och om jag är deras favorit artist jag skulle gärna komma och göra en privat show på Beckham hushållet. Allt jag ber om i gengäld är att vi går in i hans varvet i en timme efteråt och han lär mig alla de galna saker han kan göra med en fotboll, säger Bieber.

Den unga sångerskan, som har Usher som mentor, hade nyligen kommenterade att han skulle vilja ta kärleks lektion av sångare Cheryl Cole och Katy Perry.

"Kanske de kunde tränare mig och berätta hur man arbetar ut som flickor är bra. Det skulle vara ganska häftigt. Jag skulle vilja uppmana två av dem ut på middag så att de kan berätta för mig det bästa sättet att vinna en kvinna gillar dem, "hade han sagt.
''

- sify.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0