Justin vill dejta Emma Watson!



Justin Bieber skämtade inte när han sa att han tycker om äldre flickor.
När han gjorde sin attraktion till Kim Kardashian offentlig, avslöjade även kanadensiska sångaren att han var kär i Emma Watson.

"Jag skulle älska att ta ut henne på middag", sa Bieber The Sun om den skådespelerska som spelat Hermione Granger i "Harry Potter" filmerna.
"Det skulle vara fantastiskt om hon kunde komma till en av mina konserter så skulle vi kunna umgås efteråt. Jag älskar det faktum att hon är en av de största kvinnliga filmstjärnor, men har valt att gå tillbaka till college. Det visar att hon verkligen har fötterna på jorden och är normal ", sade den 16-åriga sångerskan.
Synd att Emma är redan dejtar George Craig, som har spelat tillsammans med Watson i vår / sommar 2010 samling av Burberry annons.
Bieber sa också att han gillar två andra äldre kvinnor. "Cheryl Cole och Katy Perry är två av de hetaste tjejerna i världen - och så normala och roliga. de är den typ av tjejer jag vill dejta", sade han i början av augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0