Justin blir stämd?

just nu går det mycke rykten på twitter om att justin blir stämd av disney? av de jag har läst så är det tydligen för att han har samma initialer som Jonas Brother dvs JB. Detta kan då bero (vad jag läst) på att Disney är sura för att Justin inte ville skriva kontakt med dom, och för att Justin är mer populär än Jonas brother .. hmh, va tror ni? Man kan ju inte stämma någon för något sånt ..



tydligen är det för att Justin har tagit över JB .. jag menar c'mon .. för det ska han betala 150 miljoner dollar? Jonas brother, väx upp .. Han heter Justin Bieber, de e hans initialer .. Det är bara erat band som heter JB .. Justin kan inte ändra sitt namn men dom kan ändra bandnamnet ..

Dock vet jag ej om det bara är ett ryckte eller sanning, om det är sanning så börjar jag undra va som är fel me Jonas Brothers ..

Kommentarer
Postat av: ..

han kan visst ändra namn ;o

2010-08-28 @ 22:31:56
Postat av: rebecca

han har jue haft sitt namn längre än jonas brother så är det någon som ska stämmas är det jonas brothers!

2010-08-28 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0