1 år sedan.

För 1 år sen så hände en tragiskt olycka, Caitlin Justin's ex blev påkörd av en båt, hamnade på sjukhuset. Och det är 1 år sedan .. För ett år sedan visste jag knappt vem Caitlin va men idag känner man igen henne som Justins ex. Jag gillar henne inte speciellt, visst jag har aldrig träffat henne men kanske fått fel bild ?




Caitlin Beadles Olycka Nyheter - Enligt den andra bloggen, fick Caitlin Beadles en allvarlig båtolycka när hon var jet-skiing och föll av, men båten bakom henne, komma över henne.

Hon rusade till sjukhuset och höger in på operation, var hon inte andas på egen hand, och läkarna kunde inte stoppa blödningen var Beadles familjen inte där när det hände, och allt detta hände timmar sedan.

Vem är Caitlin Beadles egentligen? Caitlin Beadles var en vanlig person med ett lyckligt liv. Som jag ser hennes video från YouTube, jag tror hon är lycklig ung kvinna. Hon ser ut som Raven Villanueva, en skådespelerska här i Filippinerna.

Hennes olycka var en fruktansvärd sak att hända. Hon behöver verkligen våra böner.




christian, hennes bror gjorde denna videon till henne efter olyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0