Justin har inga problem med att dejta fans


Tonårs popstjärnan Justin Bieber avslöjade att han skulle kunna dejta ett fan.
Justin tog sin Twitter-sida i dag och meddelade att han bara dejtade personer han är kär i. och denna lyckliga damen kan vara ett fan. Den 16-årige skrev: "Du vet att du vaknar och du går online ibland och se dina ord vriden eller isoleras från hela innebörden, det är frustrerande .... man blir bevakad, ibland u vet inte vem som förtroende - du säga en sak till någon och det kommer ut helt annorlunda .... ".... det är därför jag gillar Twitter. Jag kan säga att det hur det är. . Ingen vridning saker "Den kanadensiska sångerskan till:" Så folk vill veta var den är. Mina fans och jag vi älskar varandra. Men för att vara kär i någon nu behöver jag lära känna dem personligen. "Jag blir ombedd hela tiden om jag skulle kunna dejta ett fan och mitt svar skulle jag dejta vem som helst jag kär i, och ja det kan vara ett fan ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0